Tworzymy emocje, które pozostają na zawsze

Jesteśmy niezależnym studiem developerskim tworzącym immersyjne doświadczenia gamingowe, które łączą innowacyjność z pasją do gier.

Poznaj nasze gry

Hauntbound

Hauntbound to wieloosobowa gra horror stworzona dla fanów grozy i nieustannego napięcia. Gra oferuje różne tryby zabawy:

Klasyczny (5 vs 1 Łowca) – pięciu graczy wciela się w uwięzione dusze, z unikalnymi umiejętnościami i zmysłami. Ich celem jest przetrwanie i przechytrzenie Łowcy – istoty o zmiennych formach i potężnych mocach. Każdy duch ma inne zdolności, które mogą odwrócić losy rozgrywki.

Berek – dynamiczny tryb dla 4–8 graczy, gdzie jeden z uczestników staje się „goniącym” i musi przekazywać rolę innym poprzez złapanie. Mroczna sceneria, nagłe jumpscare’y i zaskakujące elementy sprawiają, że nawet prosty pościg staje się przerażającym doświadczeniem.

Mroczne lokacje, unikalne mechaniki i ciągłe poczucie zagrożenia czynią Hauntbound niezapomnianym horrorem multiplayer.

Kup na Steam
Mechanika Zmysłów Graczy

Mechanika Zmysłów Graczy

Otwórz oczy, wyostrz zmysły Każdy z graczy może aktywować unikalne zmysły – od wykrywania aur, przez wyczuwanie obecności Łowcy, po umiejętność spowalniania jego ruchów. Mechanika zmysłów pozwala przetrwać w świecie, w którym każdy krok może być ostatnim.

Menu Główne Gry

Menu Główne Gry

Brama do koszmaru Klimatyczne menu główne przenosi graczy w sam środek mrocznej atmosfery Hauntbound. Minimalistyczny interfejs w połączeniu z niepokojącymi dźwiękami tworzy idealne wprowadzenie do świata grozy.

Mapa „Opuszczony dom”

Mapa „Opuszczony dom”

Cienie przeszłości Zniszczone korytarze, porzucone sale operacyjne i echo kroków za plecami – sanatorium kryje tajemnice, które ożywają w trakcie rozgrywki. Każdy zakręt może być ostatnim.

Duchy w Hauntbound

Poznaj przerażające istoty, które czyhają w mrocznych zakątkach posiadłości

Banshee

Banshee

Duch z celtyckich legend. Jej krzyk zwiastuje śmierć, a obecność wywołuje panikę wśród żywych.

Umiejętności

  • Krzyk Śmierci: Ogłusza i dezorientuje graczy na 4 sekundy (Czas odnowienia: 30s)
  • Widmowy Lot: Przelatuje przez ściany na krótkim dystansie (Czas odnowienia: 20s)
  • Łzy Rozpaczy: Zostawia ślad spowalniający graczy o 40% (Czas odnowienia: 25s)
Siła
Szybkość
Złośliwość
Dullahan

Dullahan

Bezgłowy jeździec z irlandzkiego folkloru. Zwiastun śmierci, którego nadejście słychać w odgłosach galopu.

Umiejętności

  • Bezgłowy Jeździec: Na 5 sekund zwiększa prędkość poruszania się o 40% (Czas odnowienia: 30s)
  • Lampa z Czaszki: Ujawnia ukrywających się graczy w promieniu 12 metrów (Czas odnowienia: 35s)
  • Zwiastun Śmierci: Oznacza gracza wizjami śmierci na 10 sekund (Czas odnowienia: 50s)
Siła
Szybkość
Złośliwość
La Llorona

La Llorona

Duch płaczącej matki z meksykańskich legend. Jej łzy sprowadzają zgubę, a objęcia paraliżują ofiary.

Umiejętności

  • Płacz Utraconych: Ogranicza pole widzenia graczy na 6 sekund (Czas odnowienia: 30s)
  • Topielec: Tworzy wodną iluzję spowalniającą o 50% (Czas odnowienia: 25s)
  • Uścisk Matki: Paraliżuje gracza na 3 sekundy (Czas odnowienia: 40s)
Siła
Szybkość
Złośliwość
Onryō

Onryō

Mściwy duch z japońskich opowieści, napędzany nienawiścią. Potrafi wywoływać halucynacje i zaszczepiać strach.

Umiejętności

  • Klątwa Nienawiści: Na 6 sekund gracz doświadcza halucynacji (Czas odnowienia: 35s)
  • Ukryta Obecność: Staje się półprzezroczysta na 5 sekund (Czas odnowienia: 25s)
  • Ręka Zemsty: Jumpscare i unieruchomienie gracza na 2 sekundy (Czas odnowienia: 40s)
Siła
Szybkość
Złośliwość
Strzyga

Strzyga

Słowiański demon o podwójnej duszy, który żywi się energią żywych i potrafi zwodzić swoje ofiary.

Umiejętności

  • Skrzek Grozy: Zakłóca komunikację graczy na 8 sekund (Czas odnowienia: 45s)
  • Krwawy Lot: Wyskakuje na ofiarę z dużej wysokości (Czas odnowienia: 30s)
  • Podwójna Dusza: Tworzy złudną kopię, która znika po 5 sekundach (Czas odnowienia: 40s)
Siła
Szybkość
Złośliwość

Umiejętności graczy

Odkryj zdolności, które pomogą Ci przetrwać w nawiedzonej posiadłości

Odwaga

Na chwilę blokuje jumpscare’y, dając odporność na strach.

Typ: obronna
Czas odnowienia: 90s
Czas trwania: 10s
Koszt: 30 MP

Ulepszenia

  • I: Odporność na 10 sekund
  • II: Odporność na 15 sekund
  • III: Sojusznicy w promieniu 5 metrów też są chronieni

Szybki Sprint

Gracz gwałtownie przyspiesza, aby uciec z zagrożenia.

Typ: ofensywna
Czas odnowienia: 25s
Czas trwania: 3s
Koszt: 20 MP

Ulepszenia

  • I: Sprint 3 sekundy, 30% szybciej
  • II: Sprint 4 sekundy, 40% szybciej
  • III: Sprint 5 sekund, cichszy ruch

Widmowy Zmysł

Ujawnia ukryte ślady Łowcy, widoczne tylko dla aktywującego.

Typ: ofensywna
Czas odnowienia: 40s
Czas trwania: 6s
Koszt: 20 MP

Ulepszenia

  • I: Widoczne ślady przez 6 sekund
  • II: Widoczne ślady przez 9 sekund
  • III: Ślady świecą i są wyraźniejsze

Zmysł Zagrożenia

Gracz zaczyna słyszeć szybciej bicie serca, gdy Łowca jest w pobliżu.

Typ: pasywna

Ulepszenia

  • I: Wyczuwanie w promieniu 8 metrów
  • II: Promień zwiększony do 12 metrów
  • III: Promień zwiększony do 15 metrów i efekt wizualny na ekranie

Aura Leczenia

Tworzy aurę regenerującą wytrzymałość i lecząca lekkie obrażenia.

Typ: wspomagająca
Czas odnowienia: 60s
Czas trwania: 5s
Koszt: 25 MP

Ulepszenia

  • I: Regeneruje wytrzymałość
  • II: Dodatkowo leczy 10 HP
  • III: Aura obejmuje większy obszar

Echo Dźwięków

Wzmacnia słuch, pozwalając usłyszeć kroki i szepty Łowcy.

Typ: wspomagająca
Czas odnowienia: 30s
Czas trwania: 8s
Koszt: 15 MP

Ulepszenia

  • I: Wzmacnia słuch na 8 sekund
  • II: Wzmacnia słuch na 12 sekund
  • III: Dodaje kierunkowe wykrywanie